Jump to content
  • Checkout
  • Login
  • Get in touch

osCommerce

The e-commerce.

oscommerce-2.2ms2 and portuguese (BRAZILIAN) language pack

marcelo

Recommended Posts

Posted

I have downloaded and installed http://www.oscommerce.com/community/contributions,202

The administration tool works fine translated but the catalog doesnt, it gives me this error when opening the page:

Warning: main(includes/languages/portugues_br/index.php): failed to open stream: No such file or directory in c:phpWebcatalogindex.php on line 33

Fatal error: main(): Failed opening required 'includes/languages/portugues_br/index.php' (include_path='.;c:php4pear') in c:phpWebcatalogindex.php on line 33

does anyone have idea why is this happening?

thanks in advance

Marcelo

Posted

Bom, imagino que voc? saiba ler em portugu?s... :D

Tava com o mesmo problema... ai reparei que n?o existia o tal index.php dentro do diret?rio "portugues_br" (tanto do catalog quanto do admin).

E tinha um tal de "default.php", bastou renomear o default.php pra index.php nos diretorios e tudo funcionou. Espero que funcione pra voc? tamb?m!

abra?os,

Thomas Peter

Posted

Hi !!

My name is Rodnei, and I dont speak and write in english very well, and would like to change some experiences about oscommerce with you, brazilians...

Escrevi o texto acima s? por respeito ao forum, para eles saberem do que se trata. Mas gostaria de trocar experiencias com vcs brasileiros, como eu, para desenvolver e modificar op??es em oscommerce.

Meu e-mail ? [email protected] e ficarei feliz em receber suas msgs e poder responde-las.

Thanx... I see ia.

Rodnei

Hi. Its me.

[email protected]

• 2 months later...
  • 1 month later...
Posted

Amigos brasileiros...voces conseguiram algum pack de language de portugues que funcionasse na oscommerce CVS ?? por favor me ajudem...pois nao consigo traduzir a minha...

aguardi

• 2 weeks later...
Posted

Boas, someone has a Portuguese ( not Brazilian ) 2.2 MS2 full translation?

If so, can anyone send it to me?

Thks in advance.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...