Jump to content
  • Checkout
  • Login
  • Get in touch

osCommerce

The e-commerce.

Urgent help needed with Money Order BUG


Boxman90

Recommended Posts

Hello there,

 

I've got a quite big problem. On the money-order payment module that's installed on OSC, I have the payment information in the footer-text of the e-mail.

 

However i've got a huge problem: customers using a hotmail.com or live.com address generally can't see parts of the e-mail footer. Some pieces just fall out of the e-mail footer, sometimes even the bank number they have to send the money to. This makes that I've gotten many non-paying customers as the payment-information is bugged. When i send the e-mails to my hotmail account i can reproduce the problem on every mail.

 

My Operamail account however show's no problems. So it's got something to do with the way Hotmail processes the code.

 

Does anybody know what could cause this partial-loss-of-text-bug, and how to fix it? It's real urgent, I'm losing customers and I don't know what to do.

 

 

Edit: This is what it looks like.

 

What it should be:

 

Betalingswijze
------------------------------------------------------
Met overschrijving

Gelieve het bedrag over te maken aan:

Rekeningnummer: 149419805
tnv.: Good Byte
Plaats: Oss

Vermeld bij de overboeking in het bijschrift duidelijk uw achternaam en uw bestelnummer. Voorbeeld: U heet Jan Janssen en is uw bestelnummer "1234", dan vermeldt u in het bijschrift het volgende: "Janssen Bestelnr 1234"

Wij verzoeken u vriendelijk het bedrag binnen enkele dagen aan ons over te maken, zodat wij u snel van dienst kunnen zijn. De uiterlijke betalingstermijn is 14 dagen, zoals in de Algemene Voorwaarden overeengekomen. Als u denkt dit niet te halen, neem dan contact met ons op door op deze e-mail te reageren.

Zodra de betaling ontvangen is, zullen de goederen direct worden verzonden.

Wordt de betalingsinformatie niet goed afgebeeld? U kunt deze informatie terugvinden op de site onder "Informatie" -> "Betalingsinformatie" (linksonder in het menu), of via de volgende link: http://www.goodbyte.nl/payment.php

 

What a customer reported it looked like at him:

 

Betalingswijze
------------------------------------------------------
Met overschrijving

Gelieve het bedrag over te maken aan:

Rekeningnummer: 149419 >Plaats: Oss

Vermeld bij de overboeking in het bijschrift duidelijk uw achternaam en uw bestelnummer. Voorbeeld: U heet Jan Janssen en is uw bestelnummer "1234", dan vermeldt u in het bijschrift het volgende: "Janssen Bestelnr 1234"

Wij verzoeken u vriendelijk het bedrag binnen enkele dagen aan ons over te maken, zodat wij u snel van dienst kunnen zijn. De uiterlijke betalingstermijn is 14 dagen, zoals in de Algemene Voorwaarden overeengekomen. Als u denkt dit niet te halen, neem dan contact met ons op door op deze e-mail te reageren.

Zodra de betaling ontvangen is, zullen de goederen direct worden verzonden.

Wordt de betalingsinformatie niet goed afgebeeld? U kunt deze informatie terugvinden op de site onder "Informatie" -> "Betalingsinformatie" (linksonder in het menu), of via de volgende link: http://www.goodbyte.nl/payment.php

 

That's my worst case scenario right there.. The bank account numer is cut off for some reason.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...