anetteogjesper Posted January 15, 2006 Posted January 15, 2006 Hi I am sorry but I can only write this in danish: Er det ikke muligt at f? lavet det s?dan at man kan v?lge et bestemt antal til en st?rrelse. Dvs. Jeg har for eksempel p? min side en kjole til salg, som jeg har 14 af, men jeg har jo kun 1 i str. 98. S? er det jo ikke s?rligt smart, hvis folk vil k?be 2 af dem? H?ber virkelig nogen kan hj?lpe mig?
♥toyicebear Posted January 15, 2006 Posted January 15, 2006 Hi I am sorry but I can only write this in danish: Er det ikke muligt at f? lavet det s?dan at man kan v?lge et bestemt antal til en st?rrelse. Dvs. Jeg har for eksempel p? min side en kjole til salg, som jeg har 14 af, men jeg har jo kun 1 i str. 98. S? er det jo ikke s?rligt smart, hvis folk vil k?be 2 af dem? H?ber virkelig nogen kan hj?lpe mig? Installer denne tileggs modulen: QTpro v1.0 - Quantity Tracking Professional , saa kan du sette lager antall ogsa for st?rrelser osv. Basics for osC 2.2 Design - Basics for Design V2.3+ - Seo & Sef Url's - Meta Tags for Your osC Shop - Steps to prevent Fraud... - MS3 and Team News... - SEO, Meta Tags, SEF Urls and osCommerce - Commercial Support Inquiries - OSC 2.3+ How To To see what more i can do for you check out my profile [click here]
anetteogjesper Posted January 15, 2006 Author Posted January 15, 2006 Installer denne tileggs modulen: QTpro v1.0 - Quantity Tracking Professional , saa kan du sette lager antall ogsa for st?rrelser osv. Hej Det lyder bare godt - pr?ver lige :-)
anetteogjesper Posted January 15, 2006 Author Posted January 15, 2006 Installer denne tileggs modulen: QTpro v1.0 - Quantity Tracking Professional , saa kan du sette lager antall ogsa for st?rrelser osv. Hej Nu har jeg ersattet filen med den anden, men jeg kan dog ikke lige se hvordan jeg g?r det ellers?
♥toyicebear Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 bruk denne versionen: QT Pro V4.2 , les og f?lg instruksjonene n?ye. Hvis din engelsk ikke er saa god, faa en venn til a hjelpe deg med aa lese/oversette instruksjonene til dansk. Basics for osC 2.2 Design - Basics for Design V2.3+ - Seo & Sef Url's - Meta Tags for Your osC Shop - Steps to prevent Fraud... - MS3 and Team News... - SEO, Meta Tags, SEF Urls and osCommerce - Commercial Support Inquiries - OSC 2.3+ How To To see what more i can do for you check out my profile [click here]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.