Guest Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 When a customer tries to create an account, instead of create_account_success.php, this message shows up: ?> Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/.hasie/ieng/quadzone.be/includes/languages/dutch/create_account.php:28) in /home/.hasie/ieng/quadzone.be/includes/functions/general.php on line 29 This is only in one language (dutch). The other languages (english, french) I use on my site work fine. I altered the code of following files (to add custom fields to customer details) catalog/create_account.php catalog/account_edit.php catalog/includes/languages/english =>works fine catalog/includes/languages/dutch catalog/admin/customers.php catalog/admin/includes/languages/english.php catalog/admin/includes/languages/dutch.php which file could give that error? I already tried to use the original dutch language code again, but this doesn't make any difference. (or maybe the original code has an error too?) This is my dutch language code: (I think the error has to be in here somewhere, but I can't find it) (Newbie to php) <?php /* $Id: english.php,v 1.104 2002/11/13 20:56:34 harley_vb Exp $ osCommerce, Open Source E-Commerce Solutions http://www.oscommerce.com Copyright (c) 2002 osCommerce Released under the GNU General Public License */ // look in your $PATH_LOCALE/locale directory for available locales.. setlocale(LC_TIME, 'nl_NL'); define('DATE_FORMAT_SHORT', '%d/%m/%Y'); // this is used for strftime() define('DATE_FORMAT_LONG', '%A %d %B, %Y'); // this is used for strftime() define('DATE_FORMAT', 'd/m/Y'); // this is used for date() define('DATE_TIME_FORMAT', DATE_FORMAT_SHORT . ' %H:%M:%S'); //// // Return date in raw format // $date should be in format mm/dd/yyyy // raw date is in format YYYYMMDD, or DDMMYYYY function tep_date_raw($date, $reverse = false) { if ($reverse) { return substr($date, 3, 2) . substr($date, 0, 2) . substr($date, 6, 4); } else { return substr($date, 6, 4) . substr($date, 0, 2) . substr($date, 3, 2); } } // if USE_DEFAULT_LANGUAGE_CURRENCY is true, use the following currency, instead of the applications default currency (used when changing language) define('LANGUAGE_CURRENCY', 'EUR'); // Global entries for the <html> tag define('HTML_PARAMS','dir="LTR" lang="nl"'); // charset for web pages and emails define('CHARSET', 'iso-8859-1'); // page title define('TITLE', 'QuadZone'); // header text in includes/header.php define('HEADER_TITLE_CREATE_ACCOUNT', 'Account Aanmaken'); define('HEADER_TITLE_MY_ACCOUNT', 'Mijn Account'); define('HEADER_TITLE_CART_CONTENTS', 'Inhoud Winkelwagen'); define('HEADER_TITLE_CHECKOUT', 'Afrekenen'); define('HEADER_TITLE_TOP', 'Hoofdpagina'); define('HEADER_TITLE_CATALOG', 'Winkel'); define('HEADER_TITLE_LOGOFF', 'Uitloggen'); define('HEADER_TITLE_LOGIN', 'Inloggen'); // footer text in includes/footer.php define('FOOTER_TEXT_REQUESTS_SINCE', 'Aanroepen sinds'); // text for gender define('MALE', 'Man'); define('FEMALE', 'Vrouw'); define('MALE_ADDRESS', 'Dhr.'); define('FEMALE_ADDRESS', 'Mevr.'); // text for date of birth example define('DOB_FORMAT_STRING', 'dd/mm/yyyy'); // categories box text in includes/boxes/categories.php define('BOX_HEADING_CATEGORIES', 'Categorie?n'); // manufacturers box text in includes/boxes/manufacturers.php define('BOX_HEADING_MANUFACTURERS', 'Fabrikanten'); // whats_new box text in includes/boxes/whats_new.php define('BOX_HEADING_WHATS_NEW', 'Nieuwe?Producten'); // quick_find box text in includes/boxes/quick_find.php define('BOX_HEADING_SEARCH', 'Snel Zoeken'); define('BOX_SEARCH_TEXT', 'Gebruik sleutelworden om het product te vinden.'); define('BOX_SEARCH_ADVANCED_SEARCH', 'Geavanceerd Zoeken'); // specials box text in includes/boxes/specials.php define('BOX_HEADING_SPECIALS', 'Aanbiedingen'); // reviews box text in includes/boxes/reviews.php define('BOX_HEADING_REVIEWS', 'Reviews'); define('BOX_REVIEWS_WRITE_REVIEW', 'Schrijf een review over dit product!'); define('BOX_REVIEWS_NO_REVIEWS', 'Er zijn geen reviews over dit product. Wees de eerste!'); define('BOX_REVIEWS_TEXT_OF_5_STARS', '%s van 5 Sterren!'); // shopping_cart box text in includes/boxes/shopping_cart.php define('BOX_HEADING_SHOPPING_CART', 'Winkelwagen'); define('BOX_SHOPPING_CART_EMPTY', '0 voorwerpen'); // order_history box text in includes/boxes/order_history.php define('BOX_HEADING_CUSTOMER_ORDERS', 'Bestel Geschiedenis'); // best_sellers box text in includes/boxes/best_sellers.php define('BOX_HEADING_BESTSELLERS', 'Bestsellers'); define('BOX_HEADING_BESTSELLERS_IN', 'Bestsellers in<br>??'); // notifications box text in includes/boxes/products_notifications.php define('BOX_HEADING_NOTIFICATIONS', 'Notificaties'); define('BOX_NOTIFICATIONS_NOTIFY', 'Hou mij op de hoogte van updates voor <b>%s</b>'); define('BOX_NOTIFICATIONS_NOTIFY_REMOVE', 'Hou mij <b>niet</b> op de hoogte van updates voor <b>%s</b>'); // manufacturer box text define('BOX_HEADING_MANUFACTURER_INFO', 'Fabrikant Info'); define('BOX_MANUFACTURER_INFO_HOMEPAGE', '%s Website'); define('BOX_MANUFACTURER_INFO_OTHER_PRODUCTS', 'Andere producten'); // languages box text in includes/boxes/languages.php define('BOX_HEADING_LANGUAGES', 'Talen'); // currencies box text in includes/boxes/currencies.php define('BOX_HEADING_CURRENCIES', 'Valuta'); // information box text in includes/boxes/information.php define('BOX_HEADING_INFORMATION', 'Informatie'); define('BOX_INFORMATION_PRIVACY', 'Privacy Policy'); define('BOX_INFORMATION_CONDITIONS', 'Algemene?Voorwaarden'); define('BOX_INFORMATION_SHIPPING', 'Verzend Info'); define('BOX_INFORMATION_CONTACT', 'Contact'); // tell a friend box text in includes/boxes/tell_a_friend.php define('BOX_HEADING_TELL_A_FRIEND', 'Vertel een vriend'); define('BOX_TELL_A_FRIEND_TEXT', 'Vertel iemand die je kent over dit product.'); // checkout procedure text define('CHECKOUT_BAR_DELIVERY', 'Verzend Informatie'); define('CHECKOUT_BAR_PAYMENT', 'Betaal Informatie'); define('CHECKOUT_BAR_CONFIRMATION', 'Bevestigen'); define('CHECKOUT_BAR_FINISHED', 'Gereed!'); // pull down default text define('PULL_DOWN_DEFAULT', 'Selecteer'); define('TYPE_BELOW', 'Type hieronder'); // javascript messages define('JS_ERROR', 'Fouten hebben zich voorgedaan tijdens het verwerken van het formulier!\nMaak de volgende aanpassingen:\n\n'); define('JS_REVIEW_TEXT', '* De \'Review Tekst\' Moet minimaal ' . REVIEW_TEXT_MIN_LENGTH . ' karakters zijn.\n'); define('JS_REVIEW_RATING', '* Je moet het product een waardering geven voor de review.\n'); define('JS_GENDER', '* Het \'Geslacht\' moet gekozen worden.\n'); define('JS_FIRST_NAME', '* De \'Voornaam\' moet minstens ' . ENTRY_FIRST_NAME_MIN_LENGTH . ' karakters zijn.\n'); define('JS_LAST_NAME', '* De \'Achternaam\' moet minstens ' . ENTRY_LAST_NAME_MIN_LENGTH . ' karakters zijn.\n'); define('JS_DOB', '* De \'Geboortedatum\' moet in het: xx/xx/xxxx (dag/maand/year) formaat zijn.\n'); define('JS_EMAIL_ADDRESS', '* Het \'E-Mail Adres\' moet minstens ' . ENTRY_EMAIL_ADDRESS_MIN_LENGTH . ' karakters zijn.\n'); define('JS_ADDRESS', '* De \'Straatnaam\' moet minstens ' . ENTRY_STREET_ADDRESS_MIN_LENGTH . ' karakters zijn.\n'); define('JS_POST_CODE', '* De \'Postcode\' moet minstens ' . ENTRY_POSTCODE_MIN_LENGTH . ' karakters zijn.\n'); define('JS_CITY', '* De \'Plaatsnaam\' moet minstens ' . ENTRY_CITY_MIN_LENGTH . ' karakters zijn.\n'); define('JS_STATE', '* De \'Provincie\' moet geselecteerd worden.\n'); define('JS_COUNTRY', '* Het \'Land\' moet geselecteerd worden.\n'); define('JS_TELEPHONE', '* Het \'Telefoonnummer\' moet minstens ' . ENTRY_TELEPHONE_MIN_LENGTH . ' karakters.\n'); define('JS_PASSWORD', '* Het \'Wachtwoord\' en \'Bevestiging\' moeten gelijk zijn and moeten minstens ' . ENTRY_PASSWORD_MIN_LENGTH . ' karakters bevatten.\n'); define('JS_ERROR_NO_PAYMENT_MODULE_SELECTED', '* Selecteer de wijze van betaling voor uw order.\n'); define('JS_ERROR_SUBMITTED', 'Dit formulier is al verstuurd. Klik op OK en wacht tot de verwerking van deze order gedaan is.'); define('ERROR_NO_PAYMENT_MODULE_SELECTED', 'Selecteer de wijze van betaling voor uw bestelling.'); define('CATEGORY_COMPANY', 'Bedrijfs gegevens'); define('CATEGORY_PERSONAL', 'Persoonlijke gegevens'); define('CATEGORY_ADDRESS', 'Uw Adres'); define('CATEGORY_CONTACT', 'Contact Informatie'); define('CATEGORY_OPTIONS', 'Opties'); define('CATEGORY_PASSWORD', 'Het wachtwoord'); define('CATEGORY_QUAD','Type Quad'); define('ENTRY_TYPE_QUAD','Merk & Model Quad'); define('ENTRY_BOUWJAAR','Bouwjaar Quad'); define('ENTRY_TYPE_QUAD_TEXT','*'); define('ENTRY_BOUWJAAR_TEXT','*'); define('ENTRY_COMPANY', 'Bedrijfsnaam:'); define('ENTRY_COMPANY_ERROR', ''); define('ENTRY_COMPANY_TEXT', ''); define('ENTRY_GENDER', 'Geslacht:'); define('ENTRY_GENDER_ERROR', '?<small><font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_GENDER_TEXT', '?<small><font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_FIRST_NAME', 'Voornaam:'); define('ENTRY_FIRST_NAME_ERROR', '?<small><font color="#FF0000">min ' . ENTRY_FIRST_NAME_MIN_LENGTH . ' karakters</font></small>'); define('ENTRY_FIRST_NAME_TEXT', '?<small><font color="#AABBDD">required</font></small>'); define('ENTRY_LAST_NAME', 'Achternaam:'); define('ENTRY_LAST_NAME_ERROR', '?<small><font color="#FF0000">min ' . ENTRY_LAST_NAME_MIN_LENGTH . ' karakters</font></small>'); define('ENTRY_LAST_NAME_TEXT', '?<small><font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_DATE_OF_BIRTH', 'Geboortedatum:'); define('ENTRY_DATE_OF_BIRTH_ERROR', '?<small><font color="#FF0000">(bv. 24/12/1970)</font></small>'); define('ENTRY_DATE_OF_BIRTH_TEXT', '?<small>(bv. 24/12/1970) <font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_EMAIL_ADDRESS', 'E-Mail Adres:'); define('ENTRY_EMAIL_ADDRESS_ERROR', '?<small><font color="#FF0000">min ' . ENTRY_EMAIL_ADDRESS_MIN_LENGTH . ' karakters</font></small>'); define('ENTRY_EMAIL_ADDRESS_CHECK_ERROR', '?<small><font color="#FF0000">Geef a.u.b. een bestaand e-mail adres!</font></small>'); define('ENTRY_EMAIL_ADDRESS_ERROR_EXISTS', '?<small><font color="#FF0000">Het e-mail adres bestaat al!</font></small>'); define('ENTRY_EMAIL_ADDRESS_TEXT', '?<small><font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_STREET_ADDRESS', 'Straatnaam:'); define('ENTRY_STREET_ADDRESS_ERROR', '?<small><font color="#FF0000">min ' . ENTRY_STREET_ADDRESS_MIN_LENGTH . ' karakters</font></small>'); define('ENTRY_STREET_ADDRESS_TEXT', '?<small><font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_SUBURB', 'Wijk:'); define('ENTRY_SUBURB_ERROR', ''); define('ENTRY_SUBURB_TEXT', ''); define('ENTRY_POST_CODE', 'Postcode:'); define('ENTRY_POST_CODE_ERROR', '?<small><font color="#FF0000">min ' . ENTRY_POSTCODE_MIN_LENGTH . ' karakters</font></small>'); define('ENTRY_POST_CODE_TEXT', '?<small><font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_CITY', 'Plaats:'); define('ENTRY_CITY_ERROR', '?<small><font color="#FF0000">min ' . ENTRY_CITY_MIN_LENGTH . ' karakters</font></small>'); define('ENTRY_CITY_TEXT', '?<small><font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_STATE', 'Provincie:'); define('ENTRY_STATE_ERROR', '?<small><font color="#FF0000">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_STATE_TEXT', '?<small><font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_STATE_ERROR_SELECT', 'Selecteer a.u.b. een provincie uit het pull down menu.'); define('ENTRY_COUNTRY', 'Land:'); define('ENTRY_COUNTRY_ERROR', ''); define('ENTRY_COUNTRY_TEXT', '?<small><font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_TELEPHONE_NUMBER', 'Telefoonnummer:'); define('ENTRY_TELEPHONE_NUMBER_ERROR', '?<small><font color="#FF0000">min ' . ENTRY_TELEPHONE_MIN_LENGTH . ' karakters</font></small>'); define('ENTRY_TELEPHONE_NUMBER_TEXT', '?<small><font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_FAX_NUMBER', 'Faxnummer:'); define('ENTRY_FAX_NUMBER_ERROR', ''); define('ENTRY_FAX_NUMBER_TEXT', ''); define('ENTRY_NEWSLETTER', 'Nieuwsbrief:'); define('ENTRY_NEWSLETTER_TEXT', ''); define('ENTRY_NEWSLETTER_YES', 'ingeschrijven'); define('ENTRY_NEWSLETTER_NO', 'uitschrijven'); define('ENTRY_NEWSLETTER_ERROR', ''); define('ENTRY_PASSWORD', 'Wachtwoord:'); define('ENTRY_PASSWORD_CONFIRMATION', 'Wachtwoord Bevestigen:'); define('ENTRY_PASSWORD_CONFIRMATION_TEXT', '?<small><font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('ENTRY_PASSWORD_ERROR', '?<small><font color="#FF0000">min ' . ENTRY_PASSWORD_MIN_LENGTH . ' karakters</font></small>'); define('ENTRY_PASSWORD_TEXT', '?<small><font color="#AABBDD">verplicht</font></small>'); define('PASSWORD_HIDDEN', '--HIDDEN--'); define('FORM_REQUIRED_INFORMATION', '* Verplicht veld '); // constants for use in tep_prev_next_display function define('TEXT_RESULT_PAGE', 'Result Pages:'); define('TEXT_DISPLAY_NUMBER_OF_PRODUCTS', 'Porduct <b>%d</b> tot <b>%d</b> (van <b>%d</b> producten)'); define('TEXT_DISPLAY_NUMBER_OF_ORDERS', 'Bestelling <b>%d</b> tot <b>%d</b> (van <b>%d</b> bestellingen)'); define('TEXT_DISPLAY_NUMBER_OF_REVIEWS', 'Review <b>%d</b> to <b>%d</b> (of <b>%d</b> reviews)'); define('TEXT_DISPLAY_NUMBER_OF_PRODUCTS_NEW', 'Nieuw product <b>%d</b> to <b>%d</b> (of <b>%d</b> nieuwe producten)'); define('TEXT_DISPLAY_NUMBER_OF_SPECIALS', 'Aanbieding <b>%d</b> to <b>%d</b> (of <b>%d</b> aanbieding)'); define('PREVNEXT_TITLE_FIRST_PAGE', 'Eerste Pagina'); define('PREVNEXT_TITLE_PREVIOUS_PAGE', 'Vorige Pagina'); define('PREVNEXT_TITLE_NEXT_PAGE', 'Volgende Pagina'); define('PREVNEXT_TITLE_LAST_PAGE', 'Laatste Pagina'); define('PREVNEXT_TITLE_PAGE_NO', 'Pagina %d'); define('PREVNEXT_TITLE_PREV_SET_OF_NO_PAGE', 'Vorige Set van %d Pagina\'s'); define('PREVNEXT_TITLE_NEXT_SET_OF_NO_PAGE', 'Volgende Set van %d Pagina\'s'); define('PREVNEXT_BUTTON_FIRST', '<<Eerste'); define('PREVNEXT_BUTTON_PREV', '[<<?Vorige]'); define('PREVNEXT_BUTTON_NEXT', '[Volgende?>>]'); define('PREVNEXT_BUTTON_LAST', 'Laatste>>'); define('IMAGE_BUTTON_ADD_ADDRESS', 'Adres Toevoegen'); define('IMAGE_BUTTON_ADDRESS_BOOK', 'Adresboek'); define('IMAGE_BUTTON_BACK', 'Terug'); define('IMAGE_BUTTON_CHANGE_ADDRESS', 'Adres vernaderen'); define('IMAGE_BUTTON_CHECKOUT', 'Afrekenen'); define('IMAGE_BUTTON_CONFIRM_ORDER', 'Bevestigen'); define('IMAGE_BUTTON_CONTINUE', 'Ga verder'); define('IMAGE_BUTTON_CONTINUE_SHOPPING', 'Winkel verder'); define('IMAGE_BUTTON_DELETE', 'Verwijderen'); define('IMAGE_BUTTON_EDIT_ACCOUNT', 'Bewerk Account'); define('IMAGE_BUTTON_HISTORY', 'Bestel Geschiedenis'); define('IMAGE_BUTTON_LOGIN', 'Inloggen'); define('IMAGE_BUTTON_IN_CART', 'In de Winkelwagen'); define('IMAGE_BUTTON_NOTIFICATIONS', 'Notificaties'); define('IMAGE_BUTTON_QUICK_FIND', 'Snel Zoeken'); define('IMAGE_BUTTON_REMOVE_NOTIFICATIONS', 'Verwijder Notificaties'); define('IMAGE_BUTTON_REVIEWS', 'Reviews'); define('IMAGE_BUTTON_SEARCH', 'Zoeken'); define('IMAGE_BUTTON_SHIPPING_OPTIONS', 'Verzend Opties'); define('IMAGE_BUTTON_TELL_A_FRIEND', 'Vertel een vriend'); define('IMAGE_BUTTON_UPDATE', 'Update'); define('IMAGE_BUTTON_UPDATE_CART', 'Update Winkelwagen'); define('IMAGE_BUTTON_WRITE_REVIEW', 'Schrijf Review'); define('ICON_ARROW_RIGHT', 'meer'); define('ICON_CART', 'In de Winkelwagen'); define('ICON_WARNING', 'Waarschuwing'); define('TEXT_GREETING_PERSONAL', 'Welkom terug <span class="greetUser">%s!</span> Wil je de <a href="%s"><u>nieuwe producten</u></a> zien?'); define('TEXT_GREETING_PERSONAL_RELOGON', '<small>Als u niet %s bent, <a href="%s"><u>log uzelf in</u></a> met u account informatie.</small>'); define('TEXT_GREETING_GUEST', 'Welkom <span class="greetUser">Gast!</span> Wilt u <a href="%s"><u>inloggen</u></a>? Of wilt u een nieuw account <a href="%s"><u>aanmaken</u></a>? Alleen met een account kunt u dingen bestellen.'); define('TEXT_SORT_PRODUCTS', 'Sorteer producten '); define('TEXT_DESCENDINGLY', 'aflopend'); define('TEXT_ASCENDINGLY', 'oplopend'); define('TEXT_BY', ' by '); define('TEXT_REVIEW_BY', 'bij %s'); define('TEXT_REVIEW_WORD_COUNT', '%s woorden'); define('TEXT_REVIEW_RATING', 'Waardering: %s [%s]'); define('TEXT_REVIEW_DATE_ADDED', 'Datum Toegevoegd: %s'); define('TEXT_NO_REVIEWS', 'Er zijn geen product reviews.'); define('TEXT_NO_NEW_PRODUCTS', 'Er zijn geen nieuwe products.'); define('TEXT_UNKNOWN_TAX_RATE', 'Onbekend belastingstarief'); define('ERROR_TEP_MAIL', '<font face="Verdana, Arial" size="2" color="#ff0000"><b><small>TEP ERROR:</small> Kan de email niet via de opgegeven SMTP server versturen. Controleer de php.ini instellingen en maak eventueel de nodige aanpassingen.</b></font>'); define('WARNING_INSTALL_DIRECTORY_EXISTS', 'Waarschuwing: Installatie directory bestaat nog: ' . dirname($HTTP_SERVER_VARS['SCRIPT_FILENAME']) . '/install. Verwijder deze directory voor veiligheids overwegingen.'); define('WARNING_CONFIG_FILE_WRITEABLE', 'Warning: Ik kan het configuratie bstand: ' . dirname($HTTP_SERVER_VARS['SCRIPT_FILENAME']) . '/includes/configure.php beschrijven. Dit is een potentieel risico - Stel de user permissies goed in.'); define('WARNING_SESSION_DIRECTORY_NON_EXISTENT', 'Waarschuwing: De sessies directory bestaat niet: ' . tep_session_save_path() . '. Sessies zullen niet werken totdat de directory is aangemaakt.'); define('WARNING_SESSION_DIRECTORY_NOT_WRITEABLE', 'Waarschuwing: Ik kan niet naar de sessies directory schrijven: ' . tep_session_save_path() . '. Sessies zullen niet werken totdat de user permissies goed zijn gezet.'); define('WARNING_SESSION_AUTO_START', 'Waarschuwing: session.auto_start staat aan - zet deze uit in php.ini en hetstart de web server.'); define('WARNING_DOWNLOAD_DIRECTORY_NON_EXISTENT', 'Waarschuwing: De download producten directory bestaat niet: ' . DIR_FS_DOWNLOAD . '. Download producten zal niet werken totdat deze directory is aangemaakt.'); define('TEXT_CCVAL_ERROR_INVALID_DATE', 'De verloop datum ingevult voor de credit card is ongeldig.<br>Controleer de datum en probeer opnieuw.'); define('TEXT_CCVAL_ERROR_INVALID_NUMBER', 'Het credit card nummer ingevult is ongeldig.<br>Controleer het nummer en probeer opnieuw.'); define('TEXT_CCVAL_ERROR_UNKNOWN_CARD', 'De eerste vier ingevulde nummer van de credit card zijn: %s<br>Als dit correct is, dan accepteren wij dit type credit card niet.<br>Als het niet klopt, probeer het opnieuw.'); /* The following copyright announcement can only be appropriately modified or removed if the layout of the site theme has been modified to distinguish itself from the default osCommerce-copyrighted theme. For more information please read the following Frequently Asked Questions entry on the osCommerce support site: http://www.oscommerce.com/community.php/faq,26/q,50 Please leave this comment intact together with the following copyright announcement. */ define('FOOTER_TEXT_BODY', '<b>Wij leveren in volgende landen: </b>Belgi?, Nederland, Luxemburg, Duitsland, Liechtenstein, Frankrijk, Monaco, Zwitserland, Engeland, Ierland, Spanje, Gibraltar, Portugal, Cyprus, Griekenland, Itali?, Oostenrijk, Denemarken, Finland, Noorwegen, Zweden, Ijsland, Malta, Macedoni?, Estland, Letland, Hongarije,? Polen, Roemenie, Russische Federatie, Joegoslavi?, Tjechi?. Andere landen: gelieve ons te contacteren. <br><br><br> Copyright ? 2005 I&G</a><br>Powered by <a href="http://www.oscommerce.com" target="_blank">osCommerce</a>'); // PWA define('IMAGE_BUTTON_CREATE_ACCOUNT', 'Create Account'); define('NAV_ORDER_INFO', 'Order Info'); ?> Can someone please help me with this? many thanks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kgt Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Make sure there's not a line break before the opening <?php tag or after the closing ?> tag. Contributions Discount Coupon Codes Donations Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 There are no line breaks. (you mean in my dutch language file) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kgt Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Wait, did you post includes/languages/dutch.php instead of includes/languages/dutch/create_account.php? The error is occuring in includes/languages/dutch/create_account.php. You need to post that file. There's some kind of output on line 28: (output started at /home/.hasie/ieng/quadzone.be/includes/languages/dutch/create_account.php:28) Contributions Discount Coupon Codes Donations Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Thanks, That helped! I was looking at the wrong file the whole time! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.